Počet záznamov: 1  

Zavádzanie Market intelligence ako faktora úspešnosti v oceliarskom podniku

  1. Názov Zavádzanie Market intelligence ako faktora úspešnosti v oceliarskom podniku
    Preklad názvuThe Introduction of market intelligence as a factor of success in the steel business
    Autorské údajePeter Zahumenský, Štefan Čarnický
    Autor Zahumenský Peter EUBPHF - Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach
    Spoluautori Čarnický Štefan EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 14, č. 33 (2015), s. 15-23. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2015. ISSN 1335-9746
    Výstup z projektu VEGA 1/0562/14 Vplyv využívania nástrojov Business Intelligence na výkonnosť podnikov
    PoznámkyVEGA 1/0562/14
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá oceliarstvo * systémy informačné * výkonnosť podniku * výkony podnikové * konkurencia * stratégia marketingová * systémy integrované manažérske * stratégia podnikateľská
    AnotáciaVýznam market intelligence v súčasnom podnikateľskom prostredí. Analýza nástrojov Market intelligence a ich reálne uplatnenie v oceliarskom priemysle.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01333-003, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 33-34

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.