Počet záznamov: 1  

Nové prístupy a trendy v marketingovom manažmente

  1. Názov Nové prístupy a trendy v marketingovom manažmente
    Preklad názvuNew approaches and trends in marketing management
    Autorské údajeIna Bečková
    Autor Bečková Ina
    Zdrojový dokument Global media journal : slovenské vydanie/slovak edition. Roč. 3, č. 1 (2015), s. 104-117. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2015. ISSN 1339-0767
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * pojmy * prostredie ekonomické * trh
    AnotáciaDefinovanie pojmu marketingový manažment. Vývoj marketingového manažmentu. Prístupy a trendy v marketingovom manažmente. Moderné praktiky marketingového manažmentu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2015: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.