Počet záznamov: 1  

Koncipovanie marketingových stratégií modrých oceánov v spolupráci s partnerom

  1. Názov Koncipovanie marketingových stratégií modrých oceánov v spolupráci s partnerom
    Preklad názvuProposition of the blue ocean marketing strategies in collaboration with a partner
    Autorské údajeEva Smolková, Samuel Smolka
    Autor Smolková Eva
    Spoluautori Smolka Samuel
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 11, č. 1 (2016), s. 22-34. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * konkurencia * podnik * rozhodovanie manažérske * partnerstvo strategické
    AnotáciaPotreba zmien pri koncipovaní marketingových stratégií podnikov, ktoré preferujú stratégiu modrých oceánov. Obsahové vymedzenie stratégie modrých a červených oceánov. Ich porovnanie. Rola strategických partnerstiev pri koncipovaní stratégií modrých oceánov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2016: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.