Počet záznamov: 1  

Analysis of effectiveness of selected e-marketing communication types

  1. Názov Analysis of effectiveness of selected e-marketing communication types
    Autorské údajePeter Dorčák, František Pollák, Ingrid Dorčáková
    Autor Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Pollák František
    Dorčáková Ingrid
    Zdrojový dokumentSecond international conference on emerging research paradigms in business and social sciences : 26th - 28th November 2013, Dubai, United Arab Emirates. Pp. 1-12 CD-ROM. - Dubai : Middlesex University Dubai, 2013 ; Second international conference on emerging research paradigms in business and social sciences. ISBN 978-9948-20-593-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené Arabské Emiráty
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 02236-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.