Počet záznamov: 1  

Foresight ako nástroj na kreáciu strategických zámerov inovovaného výrobku

  1. Názov Foresight ako nástroj na kreáciu strategických zámerov inovovaného výrobku : diplomová práca
    Autorské údajeKamil Schulz, školiteľ: Klaudia Porubanova
    Autor Schulz Kamil
    Ďalší autori Porubanová Klaudia (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu výroby a logistiky - zrušená
    Vydavateľské údajeBratislava, 2018. - 62 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra902780

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce913.3 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.