Počet záznamov: 1  

Econometric Assessment of Customers’ Personality Biases and Communication Preferences Correlation

  1. Názov Econometric Assessment of Customers’ Personality Biases and Communication Preferences Correlation
    Preklad názvuEkonometrické zhodnotenie korelácie chýb osobnosti u zákazníkov a komunikačných preferencií
    Autorské údajeKatarina Kostelić, Danijela Križman Pavlović
    Autor Kostelić Katarina
    Spoluautori Pavlović Danijela Križman
    Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 21, č. 3 (2018), s. 141-154. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2018. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá osobnosť * marketing * rozhodovanie * regresia * spotrebitelia
    AnotáciaKvantifikácia vlastností a predsudkov zákazníkov, ktoré ovplyvňujú racionalitu a následne voľbu nakúpiť či nenakúpiť.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.