Počet záznamov: 1  

Veletrhy se změnily z místa kontraktů na místo nových kontaktů se zákazníky

  1. Názov Veletrhy se změnily z místa kontraktů na místo nových kontaktů se zákazníky
    Autorské údajeDušan Pavlů
    Autor Pavlů Dušan
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 28, č. 3 (2018), s. 12-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá veľtrhy * výstavy * firmy * komunikácia marketingová * marketing * kontrakty * Česko
    AnotáciaVýznam veľtrhov a polyfunkčnosť veľtržnej komunikácie. Poznávací a emocionálny zážitok zákazníka. Kľúčový parameter úspešnosti veľtrhu - množstvo získaných kontaktov a náväzne kontraktov. Dôležitá osobná bezprostredná komunikácia. Tendencia ku koncentrácii tematicky blízkych oblastí, polytematicky zamerané veľtrhy. Veľtrh ako dôležitý a atraktívny nástroj obchodu a marketingovej komunikácie. Návštevnosť na českých veľtrhoch.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.