Počet záznamov: 1  

Jak řešit konflikty na pracovišti a se zákazníky

  1. Názov Jak řešit konflikty na pracovišti a se zákazníky
    Autorské údajeIvana Watson
    Autor Watson Ivana
    Zdrojový dokument HR forum : odborný měsíčník pro všechny, kteří chtějí dobře vést druhé i sami sebe. Č. 4 (2019), s. 6-8. - Praha : People management forum, 2019. ISSN 1212-690X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá konflikty * vzťahy pracovné * vzťahy so zákazníkmi * vzťahy medziľudské * mediátori
    AnotáciaVznik konfliktov. Schopnosť riešiť, riadiť a predchádzať hádkam, sporom a nedorozumeniam. Negatíva, ktoré spôsobujú firmám neriešené hádky na pracovisku. Skúsenosti a techniky, ktoré pomáhajú k riešeniu konfliktov. Konkrétne kroky, ako postupovať v konfliktných situáciach.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 1-12 + 2 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.