Počet záznamov: 1  

Možnosti marketingových analýz a analytických nástrojov v digitálnom marketingu

  1. Názov Možnosti marketingových analýz a analytických nástrojov v digitálnom marketingu : dizertačná práca
    Autorské údajeMartin Kuchta, školiteľ: Andrej Miklošík
    Autor Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Miklošík Andrej (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2019. - 146 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing elektronický * analýzy * stratégia marketingová * digitalizácia * inteligencia umelá
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra907834

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce6.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    907834SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.