Počet záznamov: 1  

Nástroje politického marketingu pri stanovovaní pozícií v zahraničnej politike štátu

  1. Názov Nástroje politického marketingu pri stanovovaní pozícií v zahraničnej politike štátu : dizertačná práca
    Autorské údajeJanka Zvončeková, školiteľ: Stanislav Mráz
    Autor Zvončeková Janka EUBFMV - Fakulta medzinárodných vzťahov
    Ďalší autori Mráz Stanislav (Školiteľ (konzultant)) EUBFMVKMP - Katedra medzinárodného práva FMV
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Fakulta medzinárodných vzťahov
    Vydavateľské údajeBratislava, 2019. - 124 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing politický * politika zahraničná * štát * diplomacia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra906793

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    906793SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.