Počet záznamov: 1  

Význam nation brandingu pre Slovensko: súčasné trendy a výzvy

  1. Názov Význam nation brandingu pre Slovensko: súčasné trendy a výzvy
    Autorské údajeMichaela Čiefová, Natália Goda
    Autor Čiefová Michaela EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Spoluautori Goda Natália EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Zdrojový dokument Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2019 : zborník vedeckých prác. S. 91-98. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Cibuľa Adam ; Dancáková Ivana ; Goda Natália ; Baculáková Kristína ; Csányi Peter ; Čech Ľubomír. ISBN 978-80-225-4627-0. ISSN 2585-9404
    PoznámkyI-19-101-00
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá značky * Slovensko * marketing * diplomacia
    AnotáciaNation branding, alebo národná značka, je relatívne novou oblasťou skúmania, ktorá sa nachádza na rozhraní verejnej diplomacie a marketingových aktivít. Kvalitná prezentácia krajiny navonok môže zatraktívniť krajinu pre zahraničných investorov, zvýšiť povedomie o danej krajine ako turistickej destinácii či dopomôcť k zvyšovaniu vývozu domácich produktov na svetové trhy. Predostrenie teoretických východisk konceptu národnej značky. Národná značka v súvislosti so Slovenskou republikou.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00333-008, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF173.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.