Počet záznamov: 1  

Reklama a niektoré jej legislatívne obmedzenia v podmienkach Slovenskej republiky

  1. Názov Reklama a niektoré jej legislatívne obmedzenia v podmienkach Slovenskej republiky
    Preklad názvuAdvertising and Some of Its Legislative Restrictions in the Slovak Republic
    Autorské údajeTomáš Peráček
    Autor Peráček Tomáš
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 2 (2019), s. 38-51. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá Slovensko * reklama * propagácia * legislatíva * harmonizácia * Európska únia
    AnotáciaAnalýza európskej a najmä národnej právnej úpravy reklamy v kontexte rozhodovacej činnosti slovenských orgánov verejnej moci dohliadajúcich na dodržiavanie zákonných obmedzení propagácie vybraných produktov. Problémy v aplikačnej praxi, najmä pri rozhodovaní správnych orgánov a návrh spôsobov odstránenia zistených nedostatkov konkrétnymi postupmi.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF134.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.