Počet záznamov: 1  

Spoločensky zodpovedné podnikanie ako prístup marketingového riadenia podniku

  1. Názov Spoločensky zodpovedné podnikanie ako prístup marketingového riadenia podniku
    Autorské údajeLucia Bartková
    Autor Bartková Lucia
    Zdrojový dokument Contemporary challenges in management II. : proceedings from international scientific conference : 26. november 2010 Banská Bystrica. S. [1-9]. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2010. ISBN 978-80-557-0145-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá zodpovednosť spoločenská * podnikanie zodpovedné * etika * filantropia * činnosť charitatívna * politika sociálna podniková * ochrana prostredia životného * firmy * marketing * Slovensko
    AnotáciaSpoločensky zodpovedné podnikanie - jej rôzne definície. Zodpovednosť voči spotrebiteľom. Zodpovednosť voči verejnosti. Vzťahy s konkurentmi. Globalizácia a spoločenská zodpovednosť v podnikaní. Spoločenská zodpovednosť podnikov na Slovensku. Príklady z praxe.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.