Počet záznamov: 1  

Je firemná filantropia marketingový nástroj?

  1. Názov Je firemná filantropia marketingový nástroj?
    Autorské údajeMartin Vančo
    Autor Vančo Martin
    Zdrojový dokument Finančný manažment. Č. 4 (2012), s. 57-59. - Bratislava : Iura Edition, 2012. ISSN 1338-7065
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 1 - Filozofia
    Heslá filantropia * organizácie neziskové * sektor terciárny * dane z príjmov * marketing * firmy * osoby právnické
    AnotáciaMimovládne organizácie závislé na firemnej filantropii. Vzájomne prepojený vzťah štát - súkromný sektor - tretí sektor. Filantropia a jej verejnoprospešná funkcia. Asignácia 2 percent dane z príjmu právnických osôb alebo dvojpercentná filantropia. Vzťah filantropie a marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 4-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.