Počet záznamov: 1
Komunikácia v medzinárodnom marketingu firiem
Názov Komunikácia v medzinárodnom marketingu firiem : vybrané aspekty Autorské údaje Otília Zorkóciová Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2004. - 146 s. Vydanie 2. vyd. ISBN 80-225-1824-7 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * komunikácia * marketing medzinárodný * marketing mix * reklama * podpora predaja * práca s verejnosťou * predaj priamy * plán marketingový * identita podniková Báza dát KNIHY Počet ex. 8, z toho voľných 6, prezenčne 1 Signatúra 791007-791013, 791015 Archív EPC E04 00188-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 791007 SEK Učebnicový fond vypožičaný 791008 SEK Učebnicový fond voľný 791009 SEK Učebnicový fond voľný 791010 SEK Učebnicový fond voľný 791011 SEK Učebnicový fond voľný 791012 SEK Učebnicový fond voľný 791013 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne 791015 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1