Počet záznamov: 1  

Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu

  1. Názov Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu
    Autorské údajeSimona Škorvagová, Otília Zorkóciová
    Autor Škorvagová Simona EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Spoluautori Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Ďalší autori Mečár Miroslav (Recenzent)
    Pásztorová Jana (Recenzent) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2009. - 311 s.
    ISBN978-80-225-2562-6
    PoznámkyVEGA 1/4562/07
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * internacionalizácia * etika podnikateľská * firmy * stratégia marketingová * identita podniková * kultúra podniková * marketing mix * Európska únia
    Kategória EPCVedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.11, z toho voľných 7, prezenčne 4
    Odkazy (7) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (3) - KNIHY
    Signatúra835561, 835562, 836043-836051
    Archív EPCE09 01072-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    835561SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    835562SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    836043SEKSklad knižničného fonduvoľný
    836044SEKSklad knižničného fonduvoľný
    836045SEKSklad knižničného fonduvoľný
    836046SEKSklad knižničného fonduvoľný
    836047SEKSklad knižničného fonduvoľný
    836048SEKSklad knižničného fonduvoľný
    836049SEKSklad knižničného fonduvoľný
    836050SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    836051SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.