Počet záznamov: 1  

Firemné web stránky ako súčasť marketingu firiem

  1. Názov Firemné web stránky ako súčasť marketingu firiem
    Autorské údajeZuzana Lukačovičová
    Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký a odborný časopis. Roč. 1, č. 2-3 (Október 2009), s. 52-58. - Bratislava : MERKURY, 2009. ISSN 1337-9313
    Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
    PoznámkyVEGA 1/4582/07
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Heslá internet * podnik * podnikanie * marketing * komunikácia marketingová * obchod elektronický * objednávky
    AnotáciaVýhody marketingových činností využívaných na internete. Internet ako prostriedok podnikania a ako podpora marketingových a obchodných činností. Najčastejšie chyby, ktorých sa slovenský web dopúšťa - zhodnotenie slovenských webových stránok.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00246-007, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.