Počet záznamov: 1  

Customer Oriented Strategies in Slovak Republic

  1. Názov Customer Oriented Strategies in Slovak Republic
    Preklad názvuZákaznicky orientované stratégie na Slovensku
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentCompany in process of integration with European Union. S. 133-141. - Warsaw : University of Finance and Management in Warsaw, 2009. ISBN 978-83-61086-59-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zákazníci * lojálnosť zákazníkov * stratégia marketingová * stratégia podniková * podnik malý * podnik stredný * výskum * Slovensko
    AnotáciaTeoretické pozadie zákazníckej lojality. Stratégie lojality. Ciele a metódy výskumu. Postoje k lojalite. Výsledky výskumu. Primárnym cieľom výskumu bolo analyzovať implementáciu a stratégie odmeňovania v malých a stredných podnikoch na Slovensku.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00254-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.