Počet záznamov: 1  

Ožije mobilní marketing?

  1. Názov Ožije mobilní marketing?
    Autorské údajePetr Frey
    Autor Frey Petr
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 2 (Únor 2010). - Praha : Economia, 2010
    Direct marketing : společná příloha týdeníku Marketing & Media 8/2010 měsíčníku Trend marketing 2/2010. (2010), s. 17. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * marketing priamy * firmy * zákazníci * telefón mobilný
    AnotáciaKampane cez mobilné telefóny v roku 2009 na okraji záujmu českých spoločností. Preferovanie SMS a MMS správ v rámci kampaní a spotrebiteľských súťaží. Príklad mobilného marketingu v automobilovej spoločnosti BMW. Individuálne zacielenie kampane. Mobilný internet.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-7 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.