Počet záznamov: 1  

Vztahy se stakeholdery v soudobých marketingových koncepcích

  1. Názov Vztahy se stakeholdery v soudobých marketingových koncepcích
    Preklad názvuStakeholder relationship in the framework of present marketing concepts
    Autorské údajeIveta Šimberová
    Autor Šimberová Iveta
    Zdrojový dokument Trendy ekonomiky a managementu : vědecký časopis. Roč. 2, č. 2 (2008), s. 71-80. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2008. ISSN 1802-8527
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * vedomosti * technológie informačné * marketing * procesy podnikové * kultúra podniková
    AnotáciaPostavenie marketingu a využívanie marketingových znalostí. Marketing vzťahov a stakeholderi. Vymedzenie CRM. Trhová orientácia a stakelholderi.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 2-3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF288.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.