Počet záznamov: 1  

Krize v kvalitě, anebo kvalita v krizi?

  1. Názov Krize v kvalitě, anebo kvalita v krizi?
    Autorské údajeJana Budíková
    Autor Budíková Jana
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 3 (Březen 2010), s. 49. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Heslá kvalita výrobkov * náklady * úspory * kríza hospodárska * firmy
    AnotáciaSúčasná kríza prinútila firmy maximálne šetriť na každom kroku. Firmy často idú až do rizika straty zákazníka a poškodenia dôvery vo svoju značku. Rozhodnutie o úsporách ovplyvňuje i vnútorné kontrolné mechanizmy týkajúce sa kvality výrobkov a služieb. Príklady z praxe o stiahnutí výrobkov z obehu kvôli zlej alebo zníženej kvalite. Aj dnes existujú firmy, ktoré nechcú krízu prežiť len na základe krátkodobých opatrení - príklad spoločnosti Apple.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-7 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.