Počet záznamov: 1  

Motivácia účastníkov distribučného kanálu

  1. Názov Motivácia účastníkov distribučného kanálu
    Autorské údajeMonika Kremeňová
    Autor Kremeňová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 199-203. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6
    Výstup z projektu VEGA 1/4598/07 Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy
    PoznámkyVEGA 1/4598/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá kanály distribučné * stratégia marketingová * motivácia * taktika podniková
    AnotáciaNajúčinnejšou cestou ako dosiahnúť najlepšie výsledky v distribučnom kanáli je vybudovať partnerstvá – partnerstvá, v ktorých všetci účastníci sústreďujú svoje činnosti tak, aby dosiahli spoločný cieľ, ktorý je výhodný pre všetkých účastníkov; partnerstvá ktoré sú založené na čestnosti. Ak činnosť a vzájomné vzťahy v partnerstvách sú nastavené správne a nevznikajú závažné problémy, tak na zlepšenie výsledkov v distribučnom kanáli môžeme využiť rôzne motivačné stratégie a taktiky. Push - Pull stratégia. Úspešný motivačný program. Kompenzácia - odmena.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00499-036, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.