Počet záznamov: 1  

Jiří Mikeš: Česká republika je bez brandu

  1. Názov Jiří Mikeš: Česká republika je bez brandu
    Autorské údajeJiří Mikeš
    Autor Mikeš Jiří
    Zdrojový dokument Marketing magazine : pravidelná příloha týdeníku Strategie. Č. 2 (duben 2010), s. 26-27. - Praha : Mladá fronta, 2010. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * propagácia * štát * logo * ruch cestovný * Česko
    AnotáciaProblematika propagácie Českej republiky v zahraničí. Potreba zdôrazňovania národného koloritu a tradícií. Návrat k tradíciám aj v kuchyni - ponuka špecialít a atrakcií. Absentujúca jednotná komunikačná stratégia. Absentujúci slogan a logo krajiny.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.