Počet záznamov: 1  

Nové trendy v marketingovej komunikácii

  1. Názov Nové trendy v marketingovej komunikácii
    Autorské údajeDana Hrušovská
    Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokumentNové trendy v marketingovej komunikácii : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 3. - 4. novembra 2009 na Smolenickom zámku. S. 165-172. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-167-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing ofenzívny * internet * nástroje marketingové
    AnotáciaÚčinky klasického 4P marketingu sa dostávajú do krízy. Novou rozvíjajúcou sa tendenciou, čo sa týka komunikačnej politiky je Guerrilla marketing. Je to nekonvenčný, univerzálny marketing, ktorý tvorí maximálny zisk z minimálnych investícií. Jeho obľúbenosť v súčasnosti medzi podnikateľmi neustále stúpa. je kreatívny, využíva originalitu a fantáziu. Guerrilla marketing je neustále opakovanie drobných útokov, ktorými si daná firma získava pozornosť, provokuje verejnosť, vyvoláva paniku a šokuje. Podobné črty majú aj ďalšie marketingové trendy - virálny marketing, buzz marketing, udercover marketing, skúsenostný marketing - stručná charakteristika. Web marketing - gamevertising, Astroturfing. Neuromarketing.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00606-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.