Počet záznamov: 1  

"Nejnovější" trend v marketingu

  1. Názov "Nejnovější" trend v marketingu
    Autorské údajeMichaela Duda Jandová
    Autor Duda Jandová Michaela
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 4 (Duben 2010), s. 36-38. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * reklama * tovar * služby * značky výrobkov * zákazníci * psychológia
    AnotáciaVyužívanie emócií v marketingu. Reklama a emócie. Zradné emócie. Riziká emócií v brand buildingu. Emócie ako prirodzená súčasť určitých služieb a výrobkov. Dajú sa emócie merať? Emócie silnejšie než benefity.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-7 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.