Počet záznamov: 1
Využitie komunikácie a jej jednotlivých foriem v spotrebiteľskej výchove
Názov Využitie komunikácie a jej jednotlivých foriem v spotrebiteľskej výchove Autorské údaje Barbora Lattová Autor Lattová Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky : 6. ročník : Zlín 15. dubna 2010. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010. ISBN 978-80-7318-922-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá spotrebitelia * informácie * výchova * komunikácia * kampane reklamné Anotácia Autorka v príspevku poukazuje na význam komunikácie pre potreby spotrebiteľskej výchovy a charakterizuje jej najefektívnejšie formy, ktoré sa v rámci výchovy spotrebiteľa využívajú alebo by bolo vhodné ich využívať. Charakteristika spotrebiteľskej výchovy. Informovanosť spotrebiteľov. Úloha komunikácie vo výchove spotrebiteľa. Nástroje marketingovej komunikácie sú aplikovateľné i na oblasť výchovy spotrebiteľa. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00602-034, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1