Počet záznamov: 1  

Ako ochrániť dobré meno firmy

  1. Názov Ako ochrániť dobré meno firmy
    Autorské údajeMiroslava Milecová
    Autor Milecová Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Zisk. Č. 12 (2009), s. 44-45. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažment * stratégia podnikateľská * politika podniková * komunikácia marketingová * goodwill * imidž
    AnotáciaDobré meno podniku v období krízy. Dôvera verejnosti v podnikateľský trh. Nástroje public-relations a reklama. Poskytovanie pravdivých informácií a reputačné riziko. Tri základné priority budovania dobrého mena podniku. Zlepšovanie imidžu podniku v oblasti životného prostredia.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00687-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.