Počet záznamov: 1  

Marketing management of small and medium seized enterprises in the Czech and Slovak Republics during globalisation process

  1. Názov Marketing management of small and medium seized enterprises in the Czech and Slovak Republics during globalisation process
    Autorské údajeJaroslav Kavka, Jozef Strišš
    Autor Kavka Jaroslav
    Spoluautori Strišš Jozef
    Zdrojový dokument Acta Moraviae : scientific journal for economics, management and informatics. Roč. 1, č. 1 (2009), s. 29-34. - Kunovice : Evropský polytechnický institut, 2009. ISSN 1803-7607
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnikanie malé * podnikanie stredné * spoločnosti * Slovensko * Česko * prostredie podnikateľské * komunikácia marketingová * kultúra podniková * zákazníci
    AnotáciaKľúčová úloha malých a stredných podnikov a faktory ovplyvňujúce rozvoj MSP. Obchod a globalizácia. Aktivity marketingu a manažmentu v malých a stredných podnikoch. Komunikácia a orientácia na zákazníka. Podniková kultúra, kreativita a imidž malých spoločností.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.