Počet záznamov: 1  

Riadenie vzťahu so zákazníkmi ako nástroj na zvýšenie konkurencieschopnosti podnikov

  1. Názov Riadenie vzťahu so zákazníkmi ako nástroj na zvýšenie konkurencieschopnosti podnikov
    Autorské údajeRastislav Ručinský, Alexandra Chapčáková, Martin Beca
    Autor Ručinský Rastislav EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Spoluautori Chapčáková Alexandra
    Beca Martin EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokumentAT&P Journal : priemyselná automatizácia a informatika. Roč. 12, č. 8 (2005), s. [63]. - Bratislava : HMH s.r.o., 2005. ISSN 1335-2237
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 01598-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.