Počet záznamov: 1
Stakeholder need analysis
Názov Stakeholder need analysis Autorské údaje Lenka Pčolinská Autor Pčolinská Lenka EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave : Herľany, 6.-8. apríl 2010. S. 62-69. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2010. ISBN 978-80-225-2966-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá zákazníci * lojálnosť zákazníkov * podnik * výrobky * analýzy Anotácia Zistenie toho, čo zákazník požaduje, čo potrebuje a či je spokojný s produktom, je základným predpokladom úspešnosti podniku, uspokojenia zákazníka a v neposlednej miere i predpokladom zabezpečenia lojality zákazníka. Okrem zákazníka musí podnik zvažovať i požiadavky akcionárov, verejnosti, štátu, prípadne iných. Príspevok poukazuje na dôležitosť analýzy požiadaviek stakeholdrov pri realizácii jednotlivých projektov v podniku. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01285-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 213.9 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1