Počet záznamov: 1  

Dlhová kríza je marketingový produkt finančného trhu

  1. Názov Dlhová kríza je marketingový produkt finančného trhu
    Autorské údajeRóbert Hölcz
    Autor Hölcz Róbert
    Zdrojový dokument Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. Roč. 10, č. 7-8 (2010), s. 16-17. - Bratislava : Versa Media, 2010. ISSN 1336-393X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca
    Heslá Európska únia * Európska komisia * kríza hospodárska * eurozóna * deficit rozpočtový * dlhy štátne * politika fiškálna * politika menová * spolupráca medzinárodná * zodpovednosť politická
    AnotáciaVývoj základných makroekonomických ukazovateľov v členských krajinách eurozóny. Jednotná menová politika a fungovanie fiškálnych politík členských štátov. Súčasný stav európskej ekonomiky a spravovanie verejných financií. Zodpovednosť za súčasný stav európskej ekonomiky. Rozhodnutia politikov prijímať opatrenia na znižovanie deficitov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.