Počet záznamov: 1
Dôvody uplatňovania marketingu v mestách a regiónoch
Názov Dôvody uplatňovania marketingu v mestách a regiónoch Autorské údaje Renáta Ježková Autor Ježková Renáta Zdrojový dokument Právo pre ROPO a obce v praxi : mesačník plný odborných informácií pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. Roč. 3, č. 1 (2010), s. 2-6. - Bratislava : Iura Edition, 2010. ISSN 1337-7523 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika Heslá marketing regionálny * politika regionálna * politika komunálna * regióny * mestá * obce * stratégia marketingová Anotácia Mestský a regionálny marketing ako nová stratégia komunálnej a regionálnej politiky. Rámcové podmienky uplatňovania regionálneho a mestského marketingu. Porovnanie podnikového a regionálneho marketingu. Špecifiká a úskalia marketingu miest a regiónov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1-12
článok
Počet záznamov: 1