Počet záznamov: 1  

Empirische Mastertechniken

  1. Názov Empirische Mastertechniken : eine anwendungsorientierte Einführung für die Marketing- und Managementforschung
    Autorské údajeCarsten Baumgarth, Martin Eisend, Heiner Evanschitzky (Hrsg.)
    Ďalší autori Baumgarth Carsten (Vedecký redaktor)
    Eisend Martin (Vedecký redaktor)
    Evanschitzky Heiner (Vedecký redaktor)
    Vydavateľské údajeWiesbaden : Gabler , 2009. - 517 s.
    ISBN978-3-8349-1572-6
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 001.891/.892 - Výskum. Vývoj
    Heslá výskum * marketing * manažment * techniky výskumné * metódy výskumu * modelovanie ekonometrické * štúdie prípadové * projekty
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra843362

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    843362SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.