Počet záznamov: 1  

Marketingové inštrumentárium v procese akceptácie projektov pri akcelerácii rozvoja zaostávajúcich regiónov

  1. Názov Marketingové inštrumentárium v procese akceptácie projektov pri akcelerácii rozvoja zaostávajúcich regiónov
    Preklad názvuMarketing instrumentary in the process of project acceptation within the acceleration of backwarded regions development
    Autorské údajeRóbert Štefko, Jozef Habánik, Ivana Šindleryová Butoracová
    Autor Štefko Róbert
    Spoluautori Habánik Jozef
    Šindleryová Butoracová Ivana
    Zdrojový dokument Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. Roč. 58, č. 5 (2010), s. 512-526. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2010. ISSN 0013-3035
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá riadenie projektové * marketing mix * regióny * Slovensko * vzdelávanie * manažment * marketing
    AnotáciaAnalytický pohľad a návrh koncepcie prepojenia dvoch oblastí - projektového manažmentu a marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-5

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF280 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.