Počet záznamov: 1  

Marketingové poňatie spoločenskej zodpovednosti firiem

  1. Názov Marketingové poňatie spoločenskej zodpovednosti firiem
    Autorské údajeKatarína Chomová
    Autor Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník : 16. jún 2010, Bratislava. S. 70-83. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 331.107 - Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia
    Heslá firmy * zodpovednosť spoločenská * nástroje marketingové * inovácia výrobkov * značky výrobkov * komunikácia firemná
    AnotáciaSpoločenská zodpovednosť firiem. Prínosy konceptu spoločenskej zodpovednosti firiem. Faktory pôsobiace na koncept spoločenskej zodpovednosti firiem. Vplyv spoločenskej zodpovednosti na marketing firmy. Vzťah medzi spoločenskou zodpovednosťou firmy a dizajnom výrobku. Vzťah medzi spoločenskou zodpovednosťou firmy a komunikáciou firmy.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00912-007, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.