Počet záznamov: 1  

Kvantitatívne metódy v marketingu

  1. Názov Kvantitatívne metódy v marketingu : dizertačná práca
    Autorské údajeMonika Čonková, škol. Mária Farkašovská
    Autor Čonková Monika EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Ďalší autori Farkašovská Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 176 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 330.4 - Matematická ekonómia
    Heslá metódy kvantitatívne * matice * marketing * výkonnosť
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra843299
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    843299SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.