Počet záznamov: 1  

Spokojnosť spotrebiteľa ako predpoklad úspechu podniku

  1. Názov Spokojnosť spotrebiteľa ako predpoklad úspechu podniku
    Autorské údajeKatarína Babčaníková
    Autor Babčaníková Katarína
    Zdrojový dokument Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 27. november 2008. S. 13-16. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spotrebitelia * spokojnosť zákazníkov * správanie spotrebiteľa * podnik
    AnotáciaPre podnik je najdôležitejší zákazník, ako odberateľ jeho výrobkov alebo služieb. Spokojnosť spotrebiteľa. Tvorba hodnoty a spokojnosť zákazníka. Hodnotenie spokojnosti zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.