Počet záznamov: 1  

Má budovanie značky význam?

  1. Názov Má budovanie značky význam?
    Autorské údajeJana Škutková
    Autor Škutková Jana
    Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 8 (2010), s. 48-49. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá stratégia podnikateľská * stratégia marketingová * investície * kvalita výrobkov * meno obchodné * značky kvality * dizajn * imidž * konkurencia * ochrana spotrebiteľa
    AnotáciaNázory na budovanie silnej značky a podpora vytvárania imidžu spoločnosti. Stratégia firmy a investície do budúcnosti. Značka (brand) meno), symbol, dizajn, alebo kombinácia prvkov, ktoré identifikujú produkty a služby a odlišujú ich od konkurentov. Značky včera a dnes.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.