Počet záznamov: 1  

Internet ako nástroj inovácie marketingových a obchodných činností

  1. Názov Internet ako nástroj inovácie marketingových a obchodných činností : dizertačná práca
    Autorské údajeAndrej Hriciga, škol. Jozef Čimo
    Autor Hriciga Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Čimo Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 107 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá internet * obchod * marketing * marketing manažment * inovácia
    Kategória EPCDizertačné a habilitačné práce
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra843390

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    843390SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.