Počet záznamov: 1  

Marketingové analýzy

  1. Názov Marketingové analýzy
    Autorské údajeDagmar Lesáková - Eva Hanuláková - Dana Vokounová
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Richterová Kornélia (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Hölcz Róbert (Recenzent)
    Vydavateľské údajeBratislava : netri , 2010. - 245 s. [6 AH]
    Vydanie3. preprac. vyd.
    ISBN978-80-89416-03-5
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * analýza trhu * metódy * kreativita * rozhodovanie * testovanie hypotéz * analýza zhluková * analýza faktorová * analýza korelačná * analýza regresná
    Kategória EPCVysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.9, z toho voľných 6, prezenčne 3
    Signatúra843450-843455, 851433-851435
    Archív EPCE10 01027-001, kópia titul. strany

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    843450SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    843451SEKSklad knižničného fonduvoľný
    843452SEKSklad knižničného fonduvoľný
    843453SEKSklad knižničného fonduvoľný
    843454SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    843455SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne
    851433SEKSklad knižničného fonduvoľný
    851434SEKSklad knižničného fonduvoľný
    851435SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.