Počet záznamov: 1  

Public Relations during Changeover to Euro Currency: Experience in Slovak Republic

  1. Názov Public Relations during Changeover to Euro Currency: Experience in Slovak Republic
    Preklad názvuPublic Relations pri prechode na euro: skúsenosti na Slovensku
    Autorské údajeJúlia Lipianska, Milan Oreský, Jozef Orgonáš
    Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Orgonáš Jozef
    Zdrojový dokumentViešasis administravimas. No. 1-2 (2010), s. 20-25. - Vilnius, 2010. ISSN 1648-4541
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaLitva
    Systematika 339.74 - Devízová politika. Konvertibilita
    Heslá euro * komunikácia * práca s verejnosťou * Slovensko
    AnotáciaZavedenie eura 1. januára 2009 v Slovenskej republike. Príprava pre zavedenie eura na Slovensku - základné priority. Komunikačná kampaň a charakteristika použitých nástrojov. Odporúčania pre krajiny pripravujúce sa na vstup do eurozóny.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00959-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.