Počet záznamov: 1  

Media strategies for marketing places in crisis

  1. Názov Media strategies for marketing places in crisis : improving the image of cities, countries and tourist destinations
    Autorské údajeEli Avraham and Eran Ketter
    Autor Avraham Eli
    Spoluautori Ketter Eran
    Vydavateľské údajeOxford : Elsevier Butterworth-Heinemann , 2008. - 218 s.
    Edícia Marketing
    ISBN978-0-7506-8452-1
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá mestá * kraje * regióny * imidž * kríza * pohromy živelné * úpadok hospodársky * úpadok sociálny * turistika * oživenie * médiá * reklama * štúdie prípadové * správanie spotrebiteľa * manažment * marketing * stratégia marketingová * teória a prax
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Signatúra844958, 845618

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    844958SEKSklad knižničného fonduvoľný
    845618SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.