Počet záznamov: 1  

Nation branding

  1. Názov Nation branding : concepts, issues, practice
    Autorské údajeKeith Dinnie
    Ďalší autori Dinnie Keith (Vedecký redaktor)
    Vydavateľské údajeOxford : Elsevier Butterworth-Heinemann , 2008, reprinted 2009. - xxiv, 264 s.
    Edícia Marketing
    ISBN978-0-7506-8349-4
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá národ * manažment * identita * imidž * modely * rozvoj hospodársky * etika * diplomacia * porovnanie medzinárodné * výhody konkurenčné * politika hospodárska * výrobky značkové * tovar značkový * značky výrobné * značky výrobkov * Juhoafrická republika * Egypt * Čile * Švajčiarsko * Rusko * Brazília * Bolívia * Island * Japonsko * Francúzsko * Grécko * Nemecko * Maďarsko * Estónsko * štúdie prípadové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 1, prezenčne 2
    Signatúra844959, 845619, 874583

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    844959SEKSklad knižničného fonduvoľný
    845619SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    874583FMVKnižnica Fakulty medzinárodných vzťahovlen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.