Počet záznamov: 1  

Net promoter score ako ukazovateľ lojality klienta

  1. Názov Net promoter score ako ukazovateľ lojality klienta : diplomová práca
    Autorské údajeJuraj Talapka, škol. Zuzana Littvová
    Autor Talapka Juraj
    Ďalší autori Littvová Zuzana (Školiteľ (konzultant)) EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH
    Korporácia Národohospodárska fakulta EU . Katedra poisťovníctva
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 60 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra843678

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.