Počet záznamov: 1  

Marketing kulturního dědičství a umění

  1. Názov Marketing kulturního dědičství a umění
    Autorské údajeRadka Johnová
    Autor Johnová Radka
    Vydavateľské údajePraha : Grada Publishing , 2008. - 284 s.
    Edícia Marketing
    ISBN978-80-247-2724-0
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing mix * mix komunikačný * nástroje marketingové * koncepcie * múzeá * zákazníci * výskum marketingový * produkty * ceny * distribúcia * umenie * kultúra * komunikácia marketingová * reklama * plán marketingový * stratégia marketingová
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Signatúra844344, 844379

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    844379SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    844344OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.