Počet záznamov: 1  

Customer Relationship Management - ako faktor úspechu

  1. Názov Customer Relationship Management - ako faktor úspechu
    Súbežný názovCustomer Relationship Management - as key factor of success
    Autorské údajeAnton Korauš
    Autor Korauš Antonín EUBFNHKBF - Katedra bankovníctva a medzinárodných financií FNH
    Zdrojový dokumentEurozpravodaj : informační a ekonomický časopis. Č. 3 (2003), s. 39-41. - Plzeň : Euro Nova & Partner's spol. s r.o., 2003. ISSN 1213-6913
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina, angličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Kategória EPCOdborné práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE03 00235-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.