Počet záznamov: 1  

Marketingové techniky v čase krízy - vymedzenie pojmu, podstata, princípy a odporúčania na realizáciu word of mouth marketingu

  1. Názov Marketingové techniky v čase krízy - vymedzenie pojmu, podstata, princípy a odporúčania na realizáciu word of mouth marketingu
    Preklad názvuMarketing methods in the times of economic crisis - definition, principles and recommendations for realization of word-of mouth marketing
    Autorské údajeJuraj Chebeň
    Autor Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 2 (2010), s. 226-240. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * kríza finančná * pojmy * stratégia marketingová * rozhodovanie * komunikácia marketingová * spotrebitelia * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnotáciaVymedzenie pojmu WOM ( word of mouth marketing). Podstata a charakteristické črty WOM marketingu. Realizácia a princípy WOM. 21 odporúčaní na realizáciu WOM marketingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01206-008, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 9-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.