Počet záznamov: 1
Prístupy výrobných podnikov k nákupným cenám - ako dosiahnuť dobrú nákupnú cenu
Názov Prístupy výrobných podnikov k nákupným cenám - ako dosiahnuť dobrú nákupnú cenu Súbežný názov Production company approach to purchasing prices - buing at the right price Autorské údaje Milan Oreský Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 68-75. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá ceny nákupné * politika cenová * nákup * predaj * podnik výrobný * trh * dopyt * konkurencia * analýzy Anotácia Cena z pohľadu marketingu predaja. Faktory ovplyvňujúce cenovú politiku a využitie ceny ako marketingového nástroja. Faktory ovplyvňujúce prístupy kupujúceho pri cenových rokovaniach. Variácie cenových modelov pri cenových dohodách z pohľadu nákupu. Cenové porovnávanie a analýzy nákupných cien. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01214-009, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1