Počet záznamov: 1  

Prístupy výrobných podnikov k nákupným cenám - ako dosiahnuť dobrú nákupnú cenu

  1. Názov Prístupy výrobných podnikov k nákupným cenám - ako dosiahnuť dobrú nákupnú cenu
    Súbežný názovProduction company approach to purchasing prices - buing at the right price
    Autorské údajeMilan Oreský
    Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 68-75. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá ceny nákupné * politika cenová * nákup * predaj * podnik výrobný * trh * dopyt * konkurencia * analýzy
    AnotáciaCena z pohľadu marketingu predaja. Faktory ovplyvňujúce cenovú politiku a využitie ceny ako marketingového nástroja. Faktory ovplyvňujúce prístupy kupujúceho pri cenových rokovaniach. Variácie cenových modelov pri cenových dohodách z pohľadu nákupu. Cenové porovnávanie a analýzy nákupných cien.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01214-009, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.