Počet záznamov: 1  

Marketingový význam body image

  1. Názov Marketingový význam body image
    Autorské údajeDáša Zaujecová, Štefan Eisele
    Autor Zaujecová Dáša EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Eisele Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 170-175. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * imidž * manažéri * komunikácia * vzťahy medziľudské * vedenie ľudí * riadenie * zamestnanci * zákazníci
    AnotáciaŠesť dôvodov, prečo je imidž dôležitý. Osobný imidž manažéra. Manažér a medziľudské vzťahy vo firme. Typy manžérov a ich zameranie pri práci. Zásady marketingového významu body image.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01214-018, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.