Počet záznamov: 1  

Výsledky výskumu diagnostikovania hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku

  1. Názov Výsledky výskumu diagnostikovania hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku
    Súbežný názovThe Research outputs of the value relations and the market activities diagnosing in the enterprise
    Autorské údajeŠtefan Majtán
    Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie : [zborník vedeckých prác]. S. 124-130. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3079-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá marketing manažment * komunikácia marketingová * riadenie podnikové * stratégia marketingová * diagnostika podniková * procesy podnikové * benchmarking * outsourcing * zodpovednosť spoločenská * výskum
    AnotáciaSkúmané okruhy a sumarizácia výsledkov riešenia výskumného projektu podnikovohospodárskej katedry Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Diagnostikovanie spoločensky zodpovedného správania sa firiem v oblasti marketingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01450-010, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti289.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.